Częste pytania
FAQ – Najczęściej zadawane pytania
1. Produkt jest niedostępny, a chce go zamówić, co zrobić?
W takiej sytuacji prosimy zadzwonić do Biura Obsługi Klienta, bądź napisać mail. Dodatkowo, klienci mogą skorzystać z opcji „Powiadom mnie o dostępności”, która to widnieje na stronie produktu. W momencie uzupełnienia stanów magazynowych zostaną Państwo powiadomieni e-mailem o ponownej dostępności produktu i możliwości jego zakupu.
2. Wystąpił problem z zalogowaniem się, co zrobić?
W przypadku wystąpienia problemów z logowaniem, uprzejmie prosimy,w pierwszej kolejności o upewnienie się, że użyty adres e-mail oraz hasło są poprawnie wprowadzone. Jeżeli adres e-mail jest poprawny, a problem nadal się pojawia, w takim przypadku w okienku „Logowanie” prosimy kliknąć: „Nie pamiętasz hasła?” Wtedy na wskazany e-mail zostanie wysłane hasło tymczasowe.Prosimy sprawdzić pocztę i podążać za przesłaną instrukcją.
3. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie bądź przez wiadomość e-mail?
Tak można. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z działem obsługi klienta lub najlepiej napisanie wiadomości e-mail na wskazany w zakładce kontakt adres mailowy.
4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia naszych klientów staramy przygotować jak najszybciej, dlatego najczęściej realizujemy zamówienia w ciągu 7 dni. Natomiast z uwagi na ilość zamówień maksymalny termin przygotowania zamówienia to 14 dni roboczych.
5. Jaki jest koszt wysyłki?
Aktualny cennik dostaw jest dostępny w zakładce: Wysyłka i Dostawa.
6. Skąd się dowiem, ze zamówienie zostało przyjęcie do realizacji?
Po poprawnym złożeniu zamówienia nasi klienci otrzymają automatycznie wygenerowaną wiadomość e-mail z informacją podsumowującą zamówienie (tj. Listę zamówionych towarów, wybrany sposób płatności i dostawy oraz pełen koszt). W kolejnym mailu poinformujemy o wysłaniu towaru do klienta.
7. Czy dostanę dowód zakupu?
W każdym wysłanym zamówieniu zawsze znajduje się paragon z wyszczególnionym kosztem wysyłki. Dodatkowo, podczas składania zamówienia można zaznaczyć opcję faktury VAT.
8. Co zrobić, jeżeli dostarczona przez kuriera przesyłka jest uszkodzona?
Celem usprawnienia procesu reklamacji należy (najlepiej) w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i jak najszybciej poinformować nas o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość e-mail na: sklep@wbaby.pl
9. Co zrobić gdy zawartość paczki jest inna lub niekompletna niż zamówiona?
W takiej sytuacji prosimy niezwłocznie zgłosić ten fakt należy zgłosić bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta drogą mailową na adres: sklep@wbaby.pl
10. Zamówienie wysłano do mnie, a paczki od kilku dni nie ma, co zrobić?
W takiej sytuacji prosimy skontaktować się z nami poprzez wiadomość e-mail, bądź telefonicznie. Nasi pracownicy zorientują się gdzie znajduje się Państwa przesyłka i podejmą odpowiednia działania.
11. Czy można zwrócić zakupiony towar?
Mają Państwo prawo odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w ich posiadanie, aby dokonać zwrotu prosimy wysłać maila na adres sklep@wbaby.pl z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. Nasi pracownicy przekażą dalsze informacje w sprawie zwrotu.
12. Jakie są warunki zwrotu towaru?
Szczegóły warunków zwrotu wraz z odpowiednim formularzem znajdują się w ZWROT
13. Jestem zainteresowany współpracą handlową lub chcę zamówić hurtową ilość towaru?
Jeżeli są Państwo zainteresowani współpracą handlową to uprzejmie prosimy o o kontakt telefoniczny z działem handlowym (Współpraca B2B: 48 504 248 424) lub napisanie wiadomości e-mail na adres: sklep@wbaby.pl